fredag 14 februari 2014

Snart kalas..

Ja jag ska iväg på "vuxenkalas" ikväll. Det är motsatsen till barnkalas helt enkelt. På söndag är det mammas kalas så mycket kalas nu.

Idag hade mormor fyllt år om hon fortfarande hade varit i livet. Hon finns i våra hjärtan i alla fall.

Idag blev jag lite nyfiken på mina gamla ridbyxor. Har lyckats gå ner lite i vikt så jag tänkte prova dom för skojs skull. Det är nog närmare 10 år sen jag växte ur dom. Jojomän, jag kom i dom och behövde inte ens ligga på sängen och sluta andas för att knäppa dom. Hepp så fick man två ridbyxor till då. Då kan jag nog slänga mina trasigaste gamla va?

Det blev inget stall idag. Var på väg iväg på förmiddagen, men orkade inte med dåliga vibbar idag och var inte själv. Så det fick vara. I morgon ska jag ut med Virre kl 12 och hoppas väl få vara själv i stallet just då. Lugnast så. Söndag blir det ju inget stall eftersom jag ska på kalas. Måndag ska jag till barnmorskan kl 15.. så då borde jag iväg till stallet tidigt, eller kanske senare på em. Det är inte så jättehärligt att rida ut i mörkret bara. Vi får se. Annars får jag kanske rida onsdag istället, då har jag möte kl 13 redan.

Svammel idag.

Ska snart hoppa in i duschen, sen komma ihåg Felicias present.

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar