söndag 2 februari 2014

Mensmigrän, mensmage, menshelvete

När i hela helvete ska min kropp fatta att jag inte vill ha mens? Ska jag bli tvungen att ta ut livmodern och slänga bort den?

Först hade jag mens varannan vecka i ett halvår, vilket ju inte var jättehärligt. Sen tog jag p-spruta och efter en liten stund lugnade det sig.. tills nu. Ska ta ny spruta om drygt två veckor så då kan vi ju passa på att ha menshelvete.

Humöret är svart, huvudet skriker, min mage beter sig som om jag vore magsjuk och hade ätit nålar och ryggen värker. Jag hatar det här.
Jag vill inte ha barn. har aldrig velat och kommer med allra största sannolikhet aldrig vilja ha. Kan jag inte få slippa det här kvinnotjafset då? Låt mig vara ifred bara förbannade livmoderdjävul.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar