måndag 3 februari 2014

När mensmonstret får bestämma

Ja då bakar man helt plötsligt arraksbollar. Jag kommer inte ens ihåg när jag bakade arraksbollar sist, eller bakade överhuvudtaget. Idag blev jag bara plötsligt paniksugen på egna arraksbollar så det blev en tripp till affären och fixa ingredienser. Jag skulle visserligen ändå handla lite mjölk och sånt som man kan behöva. Så nu ska jag avnjuta en härlig godisboll. Jag förvarar alltid mina arraksbollar i frysen, det är rätt perfekt att bara plocka upp en då och då när behovet kommer. Fast idag tyckte egentligen kroppen att jag skulle tagit bunken med deg, hällt i lite chokladströssel och ätit hela satsen med sked. Men se det gjorde jag inte! Duktig av mig.



Sen har jag ju tjatat en del om mitt blåa, prickiga nagellack som är min nuvarande förälskelse. Jag bara älskar det. Med matt överlack ser naglarna nästan ut som äggskal. Lacket är egentligen glansigt, men jag tycker det är finare som matt (matt överlack kan vara en av de bästa nagellacksuppfinningarna förresten). Så idag kom en smula lycka med posten, mitt blåa nagellacks syskonskara så nu är hela gänget samlat. Får nästan beslutsångest över vilken färg som ska användas först. en av varje kanske? Flormar Black Dot heter dom. BD01-04 har jag. Älska!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar