onsdag 19 februari 2014

Fint ridhus och en Karin på gräsmattan

Jag var sällskapsdam till Virre och Tuva på hoppträning idag. Grymt fint ridhus var vi i, men fråga mig inte vart det låg. Jag har inte koll på sånt där.


Ridhuset innehöll leksaker. Hur bra som helst! Jag erbjöd mig att kasta boll på Virre när de hoppade, som skrämselträning, men hon tackade konstigt nog nej.

Virre och Tuvan hoppade studs och tränade anridning. Himla fint.

Innan jag åkte iväg ringde Karin och bad mig komma ut. Jag fattade ingenting, men så på gräsmattan stod Karin och nya bruna pållen. Där ser man hur trevligt man har det med grannarna här på landet.

Åh han har fått skav av sadelgjorden stackarn. Någon som har ett kanontips att dela med sig av? Jag kunde bara tipsa om att han kanske borde ha en sån här:
Då kan man väl inte få skav?

Hepp..mat sen i säng. Nattis på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar