tisdag 28 januari 2014

Paaakeeetttttt


Idag kom paket från Myone. Jag beställde det i helgen och det kom idag. Himla bra service det där! Kan inte påstå att jag handlade överdrivet mycket, men om man ser en knallcerise grimma på rea som man inte kan leva utan, ja då är det så ibland.
Som tur var visste jag att Cissi var på jakt efter ryktväska och de hade några så hon beställde också lite saker. 

Mitt storhandlande ser ni ovan:
En smällcerise grimma med grimskaft. En hundleksak i latex till Pixie. Ett monster till monstret här hemma. Zaxon får förstås också ha den, men han brukar föredra att springa runt med tuggben eller lite större saker. Mest tuggben. En påse hästgodis fick följa med bara för att jag aldrig sett smaken mango/honung förut. Måste testas! Sen fick hundarna varsitt torkat bogblad också. Har en känsla av att Zaxon kommer få äta upp hela sitt plus minst 75% av Pixies. Bogbladet var större än hela hennes huvud och är väl rätt hårt att gnaga på. Men det är bra motion för tänderna för båda hundarna.
En poncho fick följa med. Min är lite trasig. Regnponcho alltså.. 
Sen slutligen ett hemligt paket till Karin. Får se vad hon tycker, men det var också rea och nåt man behöver så hoppas det funkar.

Eldas kommer bli SÅ fin i sin störtcerise grimma. Tur att han är såpass manlig så han klarar det. Får se om den blir stor. Det var ju bara X-full kvar. Men det går väl alltid att göra fler hål i så fall, hellre stor än för liten. 
Cissis saker är hemliga haha. Näe men det kanske var med en födelsedagspresent till hennes dotter, sånt kan man ju inte visa i förhand. 

Hepp, leka lite med monsterleksaken kanske? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar