söndag 12 januari 2014

Muahaha nu ska Karin få tolka minsann

Ja det kom ju snö till slut. I ett svagt ögonblick här när det inte fanns snö i sikte lovade Karin att hon skulle tolka efter mig och Eldas, upp till bevis säger jag bara ;)
Tror hon skulle ta med Felicia i pulka också, men då kan vi ju vara lite snälla.
Jag hu ju min extra bröstsele, borde funka finfint att tolka med. Sätta fast longerlinor eller tömmar bara så kör vi. Rooooligt!
Tror Cissi sagt någon om släde också. Det vare galet mysigt.

Annars börjar jag bli sjuk. Har redigt ont i halsen och är rätt hängig. Tänkte stanna inne idag och dricka massa te. Jag har möte med AF/FK i morgon och vill gärna vara talbar då. Blir spännande att se hur det slutar. Samtidigt skrämmande. Ska jag börja gå upp på mornarna nu? Gå till en arbetsplats och vara social? Jag kommer ju vara folkrädd till en början, men det blir nog bra. Hoppas jag hamnar på ett vettigt ställe bara. Mardrömmen är ju att hamna nånstans där man får klistra frimärken på brev eller något meningslöst. Jag är deprimerad, inte dum i huvudet.

Jag och Eldas kommer nog komma iväg på tömkörning varannan måndag. Det vore jätteroligt! Kanske kan lura med Cissi och Lilleman någon gång också. Ponnysarna hade visst inte skor nu så då passar ju inomhusaktivering.  Jag ska igång igen. Ryggen överlever numer utan värktabletter, även om det inte är skönt. Nu när det  akuta i ryggen lagt sig känner jag av en del i bröstryggen på samma sida. Muskler som gör sig påminda.. men det är väl bra att ha muskler?

Nej.. mer te. Har jag sagt att jag fullkomligen älskar min Dolce Gusto kapselmaskin? Jag älskar deras chai latte och tea latte. Mums!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar