lördag 18 januari 2014

Nu ärrä lördagsmys

Uj kallt idag hörrni. Men min snälla bonde passade på att ploga min uppfart med traktorn när jag inte var hemma så det är plogat nästan fram till trappen. Tummen upp på den!

Jag träffade ju Marie för lunchfika idag. Det var jättetrevlig och när vi kom på att vi kanske skulle dra oss hemåt hade det gått 4.5 timmar. Haha tiden går fort när man har roligt!
Det var rätt mycket folk på marieberg, de kanske flydde kylan allihop?

Nu har jag precis handlat lite. Hundarna har fått varsitt paket leverpastej att greja med. Jag brukar ge dom varsin burk ibland så får de öppna locket och allt själva. Både pyssel och godis, lite som ett kinderägg!
Dom är nöjda i alla fall så vi ska väl bänka oss i soffan och mysa under en filt. I morgon ska vi ut och frysa ihjäl på Eldas.

Förresten, någon som har ett par trickskidor att låna ut? Ni vet såna korta i plast? Karin ska ju tolka när kroppen är bättre och det vore nog smart att ha nåt på fötterna då.

Trevlig kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar