torsdag 13 mars 2014

Tjoho jag är inte döende!

Eller alltså ja.. alla är vi väl döende men jag är det inte så akut i alla fall.
Doktorn ringde tillbaka med provresultaten idag. Jag ligger lite lågt i järn fortfarande men blodvärdet var okej. Så inget järndropp behövdes. Tack för det! Levaxin låg bra, B12 låg bra men jag har brist på folsyra igen så ska äta det igen.

Det känns ju bra att kroppen mår såpass fint, men det förklarar ju inte domningarna i händerna? Jaja.. det är som det är. Bara att vänta och se om det blir bättre eller sämre antar jag.

Senare i eftermiddag ska jag iväg med Eldas. Torsdag är ridhusdag så vi får se vad vi hittar på. Beror nog på hur mycket folk det är i ridhuset. Annars vore cavaletti och tempoväxlingar en bra idé kanske. Vi ska rida lektion igen på lördag så vill inte harva runt för mycket på volter och sånt idag då. Då kan vi lyfta på benen idag istället, kanske skutta något 30cm hopp. Vi är ju skitduktiga på att hoppa vattendiken nu för tiden.

Om man fixar en portion mat, men sen är 2 hundar och 3 katter som ska dela, då blir man inte så mätt. Pixie befann sig på golvet vid min sida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar