måndag 17 mars 2014

Nya leksaker!


Nagelfolie! Jag har varit lite anti allt som man inte gör själv för hand, men fasen, man kan väl spexa till det ibland? Så nu ska jag testa nagelfolie och se vad jag tycker om det.
Det är nog inte överdrivet hållbart, så då tänkte jag att jag fixar dom när jag inte ska till stallet på några dagar. Problemet är att jag nog kommer vara i stallet 5 eller 6 dagar den här veckan. Umm.. är i stallet 4-5 dagar i veckan alla veckor just nu (yay mig!) så när passar bäst? Jaja, det blir bra. Det är lite svårt att kombinera hobby nagelkonst med stall bara. Naglar går av, man blir skitig och nagellack sitter i max 2 dagar, om man har tur. Kanske ska testa med UV-lack över och se om det sitter aningens bättre då. Annars är man ju fin en stund i alla fall. 

Men inte idag. Har målat naglarna med glansigt silver redan. Har hittat en silverfärg som verkligen är silver. Hittar dock ingen motsvarighet i guld, de blir alltid lite trista. 

Hepp, trevlig måndagkväll! I morgon blir det äventyr i stallet igen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar