fredag 7 mars 2014

Myskväll

Idag var en knasig dag igen. Jag kunde verkligen inte sova i natt heller. Fattar inte vad som är problemet. Jag har känt av domningar i händerna sista tiden så ska till doktorn på tisdag. Får se så jag inte har någon näringsbrist eller så.

Jag har sprungit på stan lite idag, eller marieberg snarare. Jag var på ClasOhlson och handlade lite krokar, pluppar och sånt till garderoben. Sen hamnade jag kanske på bokrean, men tyckte inte det var så mycket intressant. Bokia har dock 20% på reapriset för alla med medmera-kort den här helgen. Tips!

Sen åkte jag till stallet mot kvällen. Jag har grejat med garderoben lite till. Nu har jag fått upp en korghylla, fått in småsaker och sånt. Ska fixa hyllplanen snart så är jag klar sen. Är bara täcken och schabrak och sånt som ska in nu.

Jag och Karin skulle tagit en tur till ridhuset, men vi hoppade över det. Karin tävlar i morgon och måste åka snortidigt. Så vi käkade lite våfflor med Cissi & Co sen åkte jag hemåt.

Cissi kanske, kanske blir av med två hästar till veckan. Är lite diskussioner som kvarstår, sen om allt klaffar blir det veterinärbesiktning och flytt samma dag under veckan. Hoppas, hoppas och hoppas! Då hade hon lite mindre huvudbry och det blir slut på semestern för Mannymannen. Lite coolt om båda hästarna hamnar hos samma ägare också, smidigt att hälsa på då. Det skulle bli så bra!

Nu ska jag bara slappa. I morgon ska jag väl rida en sväng, sen får vi se vad dagen bjuder på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar