lördag 31 maj 2014

Sådärdå, klart för i morgon

Fast jag är så trött så jag mest vill ligga i en hög och gråta, släpade jag mig till stallet. Jag och Eldas tog en tur, Vi gjorde inget speciellt, red ut bara. Det vi inte kan dagen före tävling kan vi inte lära oss idag ändå. Tycker man ska ta det lite lugnt dagen innan. Sen svampade jag av honom ordentligt istället för dusch. Efter det fick han käka lite extra gott gräs en stund.

Sen har jag tvättat av tränset lite snabbt, packat bilen med sadel och träns och sånt. Bara ryktväskan som ska i imorgon. Hönät är packat och hänger i transporten. Så, det är nog ganska klart. Vi måste åka halv 7 imorgon bitti. Fifaen vad tidigt! Jag startar inte förrän efter lunch, men det var ingen extra bangenomgång så det är bara att bita ihop. Fast vill ju se Cissi och Felicia också. Det blir nog bra ska ni se.

Zaxon blev för övrigt urjagad ur hagen av Polly och Manny. Elaka hästar det där. Sen tror jag Ellas hund blev lite småkär i Pixie. Han är pälsad nakenhund.. åhhh vilka fina bebisar det hade kunnat bli om han haft kulorna kvar.

Näe, äta nåt kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar