fredag 9 maj 2014

Varde ljus!

Åh jag har fått en sån fin kökslampa av Cissi. Det är en gammal som stod i deras ladugård och jag blev helt kär i den direkt. Jag menar.. den är ju rosa! Så jag fick den, så snällt!

Nu har jag kopplat lite sladd med hjälp av en sockerbit. Huset brinner inte än så länge i alla fall. Sen har jag bytt ut kedjan också så den blev längre. Det fanns sladd över så det räckte. Så nu pryder den sin plats över köksbordet och jag är hur nöjd som helst!

Vädret ser lite bättre ut så i morgon blir det ridning igen. Får nog ta och vara lite seriös nu såhär en vecka innan första tävlingen. Virre ska på samma tävling så vi ska åka karavan. Gött med någon som hittar! Dessvärre tar det 1.5 timme dit och bangenomgången är redan kl 9. Lär åka allra, allra senast kl 7 alltså. Gud så pigg jag kommer vara. Kommer jag inte in på banan förrän typ 15 sen så kommer jag väl börja gråta. Nej hoppas jag har tidig start.

Har precis ätit pannkaka med hjortronsylt. Hjortronsylt är så bortglömt. Det är gudagott!

Hepp slappa nurå. I morgon stall och fint väder *hoppas*.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar