fredag 23 maj 2014

Vi ska bli hoppefrälsta

Nej det ska vi inte. Men jag har tänkt försökt hoppa lite då och då. Kan ju alltid försöka få bort min skräck lite och Eldas verkar tycka det är rätt så roligt ändå. Så, vi får väl ta oss bort till banan lite då och då för att hoppa. Ta med Cissi och Manny kanske ;)

Hittade SÅN fin bild på mig och Eldas på Facebook. Mig kan ni ju ignorera. Ser ut som en livrädd säck potatis som helst inte vill hoppa, men kolla Eldas! Så fin! Högt över också.


Jag gör faktiskt saker här hemma ibland också. Alldeles nyss grävde jag fram min rabatt bland all jävla kirskål. På med handskar och ut och ryck bara. Så nu syns rabatten igen.
Finns kirskål i Afrika? Om inte så borde någon inplantera det där. Det går att äta och växer tamefan överallt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar