fredag 30 maj 2014

Svårt att sova? Jamen klipp hunden vettja.. 6.30 på morgonen

Nej jag kanske inte direkt kunde sova i natt då, antagligen eftersom jag somnade på eftermiddagen. Såå låg och vred på mig tills frustrationen vann. Så 6.30 i morse började jag klippa Zaxon. Sen har han fått en dusch också. Pixie har hunnit jaga en hare, som för den delen var större än hon själv. 

Nu ska jag väl vänta på att få åka till AF. Sen kommer jag vara svintrött, men då ska jag till stallet. Håhåjaja. Kanske borde åka till stallet nu. Troligt. Aja.. god morgon då!

Jag klippte Pixie också, ansiktet bara förvisso. Gissa vems hög som är vems.
Nakenfis!
Han får så stort huvud eftersom jag inte klipper ansiktet. Han ser ut lite som en apa, men det blir finare sen när det vuxit ut lite

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar