söndag 22 december 2013

Storm var det här!

Ja fy vad det blåser och har blåst de senaste dagarna. Segt.

Jag har inte alls varit på topp senaste dagarna. Har mest velat gömma mig i min lilla håla. Slippa folk och måsten. Det är ju lite trist, är man sjuk så att det syns, typ har feber, hostar eller vad det nu må vara, då är folk förstående. När det är insidan som är sjuk, då är man slö, lat och oansvarig. Det är lite trist att en del människor inte har större tankeförmåga än så, men så är livet. Jag tror alla som har en inre sjukdom ibland hoppas att det skulle synas på utsidan när man har sina skov. Då kanske folk inte skulle bete sig som idioter i omgivningen. Kanske får börja hosta när insidan är skit? Det är ju mer accepterat.

Snart blir det värmland ett par dagar. Det blir en snabbvisit men det är bättre än inget. Hundarna kommer vara lyckliga över all mat i alla fall. Idag har jag nåt en milstolpe i tillvaron så Yay på den!

Har nog inte så mycket att tillägga idag.. blås inte bort i stormen och kom ihåg att blåsa ut ljusen när ni lämnar rummet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar