torsdag 10 april 2014

Prestationsångesten man känner när sömnen vägrar infinna sig

Så jag är vaken, fortfarande. Det är så drygt med nätter när man inte kan sova. Jag brukar alltid bli helt kallsvettig och konstig. Som nu ungefär.

Jag måste sova. Ikväll ska Cissi och jag på roligheter, då är det en fördel om man är vaken.

Vi ska på standup
Det blir ju lite roligt avbrott i vardagen. Sen ska jag på barnkalas i helgen, systers äldsta fyllde år idag, ja onsdag alltså.

Jag har inget vettigt att säga alls. Borde sova, måste sova. Ju mer man måste sova, ju mindre somnar man. En stekpanna i huvudet så kanske det löser sig?

Ska försöka komma ut och rida idag också, om några timmar. Man kan ju hoppas på att slippa ösregn och snö idag. Jag har fortfarande vinterdäcken på, ska byta på fredag, så sen blir det inte snö mer. Bara så ni vet.

Ska försöka somna nu... igen... God morgon alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar