fredag 18 april 2014

Dagens minsta projekt

Idag har varit en hektisk dag. Har åkt massa bil, haft sällskap av föräldrarna, pysslat om Zaxon, varit på apoteket och pysslat. Jag gick upp runt åtta i morse och hade första lugna stunden runt 19 nu ikväll. Fullt ös medvetslös. 
Så jag orkar inte riktigt göra en ordentlig update för dagen. Men tänkte visa mitt kvällspyssel. Jag har bytt stenar i en grimma så den nu är orange. Förut var den blå/vit/rosa. Det är vår resegrimma och transportskydden är orange så nu matchar den. Jag gillart i alla fall. Några stenar för några små kronor och vips har man en ny grej. Så enkelt. 

Nu ska jag alldeles strax försöka däcka i sängen. Ska tvätta Zaxons sår en gång till. Har fixat koksaltlösning och får tvätta med det utan problem. Klorhexidin gjorde ont. Det funkar bra att ha tröja på honom så han inte kommer åt såren, då slipper han krage. Tror han väljer tröja framför krage faktiskt. Han får dock stanna hemma från stall tills det värsta har läkt. 

Nattinatt!


Före
Efter
Orange är fiint! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar