söndag 27 november 2011

Så mycket bättre...E-type

 
Jag ÄLSKAR detta fantastiska program!
Idag var Martin E-type i centrum. Vem hade anat att han är en sån gullig mysfarbror? Han verkar ju helskön, precis en sån kille man skulle vilja ha som bästis (eller ja alltså, vi kan gifta oss också, det går bra). Han är klok, ödmjuk och bara så rar. 
Hans låtar var jättespännande att höra i sina omgjorda versioner också. Man kanske inte funderat på hans texter förut men de har ju en innebörd och betydelse.

Jag måste bara säga att jag är helt kär i Laleh också. Hon gör alltid helt fantastiska tolkningar och är så träffsäker så man får ont i magen. Hon kan få sjunga på mitt bröllop..och min begravning... och en helt vanlig lördagskväll när jag inte kan somna.Älskar, älskar Laleh.

Så lyssna nu på "Here I go again" i Laleh version o få lite ont i magen i refrängen för att det bara suger tag. Helt sjukt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar