lördag 12 november 2011

¨Get your big girl panties on... och sockeravtändning

Efter 3 tunga dagar med panikångest och tunga, svarta, tankar på nödlösningar så har jag nog gillat läget. Jag får söka andra jobb helt enkelt. Jag har kanonreferenser från mitt nuvarande ställe så jag får kämpa på. Och även om jag mår hur dåligt som helst på förra jobbet så är det ju ett jobb. Bit ihop och kämpa, sök annat, söka sånt som inte har med mitt yrke att göra ens kanske ett tag tills det lossnar. Jag måste ju komma vidare.

Väntar fortfarande på KBT och doktor-tid så kämpa.







Förutom det så ska jag tända av på socker. Det är planen i alla fall. Jag bara förvarnar för jag kommer nog vara allt annat än vän och behaglig de närmsta 2 veckorna eller så. Kanske lite huvudvärk, kanske lite lättirriterad och kanske får ni onda ögat om ni dricker cola i min närhet. Men då vet ni varför. 



Imorgon ska jag till fina nordisen igen. Ska visst prova rida den här gången så hoppas hon lugnat ner sig sen sist haha. Aja det blir bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar