tisdag 1 november 2011

Så bra gick det ja

Mitt hästpausande gick sisådär kanske. På torsdag ska jag med Virre och fota löshoppning. Ska bli roligt, det är så härligt att se hur roligt pållarna har när dom dundrar fram helt själva sådär.

Lördag ska jag iväg och kolla det där stallet med westernhästar. Blir coolt att träffa på lite raser som jag aldrig sett livs levande. På kvällen ska jag väl hinna med att packa ihop allt från stallet också. O sen söndag ska jag iväg och klappa på en himla söt liten nordisdam som jag kan få hjälpa till att köra om vi gillar varandra.

MEN: det viktiga här är väl att det är nytt folk, ja Virre är nygammal, att jag gör det på mina villkor och faktiskt inte har lovat massor, bokat upp långt i förväg och främst att det känns roligt. Det blir ju nåt att göra tillsammans med  människor.

Emellan det ska jag försöka umgås med ickehästmänniskor och kanske städa lite också. Borde hämta flyttkartongerna imorgon. Mycket nu.

Jaja det är väl det. ont i huvudet, halvdag imorgon med introduktion för nyanställda.. känns lagom när man jobbat sen maj och bara har 2 månader kvar på vikariatet. Men hey, inte gnälla, det kunde varit värre. Nu ska det väl sovas dock. Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar