torsdag 24 november 2011

Somewhere over the rainbow

 
Dagens nagellack. Lite sött faktiskt. Svårt att måla på sig själv bara. Jag har ju inte färdigmålade lösnaglar eller nåt sånt utan målar direkt på mig själv. Då blir det lite som det blir.

För övrigt höll jag på att svimma förut, trodde jag. 
Det visade sig att kombinationen -inte äta- med kombinationen -glömma medicin- inte är en bra kombo. Blev helt skakig, svetten rann och benen vek sig, men det gick över snabbt. Så jäkla äckligt när det blir sådär. Bara ett "vanligt" blodsockerfall är ju tillräckligt, men glömmer jag dessutom medicinen så funkar inte min hjärna.
Hepp ska snart ta och pimpa mitt westernträns. Jag måste ta tag i berget med hästsaker. Jag ska ta o tvätta och smörja allt. Roligt roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar