söndag 6 november 2011

Sweet dreams

 
Visst kan elaka katten vara söt ibland?
Jag är stolt över mig själv. Har inte varit irriterad, inte ältat, bara gillat läget med 1000 saker i mitt vardagsrum. Ok jag har varit för trött för att orka bry mig, sov ju inget i natt. Så nu ska jag sova. imorgon ska jag träffa en underskön nordsvensk med potential att bli ny medryttar/körhäst. 1-2 gånger i veckan max hade jag tänkt och tror nog ägaren håller med. Ägaren rider ju själv + en hästtränare. Ska bli spännande! 
Sen hoppas jag att jag och Jenny får till vår middagsdate. Så kanske vi kan komma överens om att allt gammalt är överspelat och att vi är som förr, ok inte helt som förr, men bra nära. O på lördag kanske Jennys kompis Maja också skulle komma och kolla på banan. Maja är ju hur skön som helst så det blir roligt. Vill inte tränga mig på förmycket bara om Jenny och Maja vill ha lite alonetime, de ses ju inte överdrivet ofta. 
Men nu sova så jag kommer upp i tid imorgon för dagens äventyr. God natt folket!

(Jag har nageltrång på ena ringfingret, är varigt och äckel. Tips?)

1 kommentar:

  1. Klart du ska hänga med mig och Maja, du tränger inte på. :)

    Nageltrång är SKIT! Kläm ut allt var och tvätta med alsolsprit, inget plåster. Ev får du kanske operera bort lite överflödig hud också runt nagelkanten. Eller så klämmer du ut varet och häller på väteperoxid. Det är ohyggligt effektiv och tar död på alla bakterier i hela universum! Men det gör så innihelvete ont att du kommer vara fotförlamad och grina i flera timmar. ;)

    SvaraRadera