söndag 20 november 2011

All aboard the sleeptrain!

När jag gick i mellanstadiet sa min lärare att sömn och trötthet kan förklaras med "sömntåget". Om man inte hoppar på sömntåget när det kommer så måste man vänta på nästa, dvs lägger du dig inte när du är trött så blir man pigg igen och måste invänta nästa tröttattack. Ja vi kan lugn konstatera att jag fetmissat sömntåget idag. Jag var sjukt trött mellan 22-23 sen gick det över och här sitter jag nu. Var är det jäkla tåget?? Någon som har tidtabellen? Jag vill hoppa på nu ju.

Bah! Var hos Jenny förut och fick hemlagad pizza. Hon kapade mitt hår lite, eller rätt mycket, också så nu är topparna inte tokslitna längre. Imorgon, eller senare idag, ska jag till Lillypållan. Får se om körning eller ridning står på schemat. Sen ska jag väl bara slöa, fixa nån matlåda, slöa och ta den tidigaste avgången av sömntåget som man kan hitta.

Såg ni förresten "Så mycket bättre" idag? Åhh älskar detta program. TV4 play äger =) Jag höll på att gråta lite när Laleh och Eva Dahlgren gjorde sitt. Hur snygg är inte Eva D efter alla dessa år förresten? O Tomas Ledin är ju skitrolig. Åh bästa programmet som går..lätt!

Hepp..ta o vänta på tågjäkeln då kanske. Natt natt!
*springer bort till perrongen o väntar*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar