torsdag 24 november 2011

Jag har ett nytt mål i livet!

Jag ska hitta en karl som jobbar med nåt coolt och viktigt som innebär att vi måste flytta till Japan. Bra plan va? Jag gissar att det är min enda chans att hamna i Japan, men väl boende och jobbandes där så kan man ju dumpa karln om han inte är bra haha.

Sitter och läser Foki´s blogg och blir helt tokig. Jag vill bo i Japan och shoppa massa söta figurer hela dagarna. Äta mat som ser ut som tecknade små katter, shoppa kläder med tecknade söta saker och bara gå runt bland allt sött hela tiden. Det skulle ju vara som att vara påtänd av små glada svampar dygnet runt. Åhhh vill också!

När jag blir rik ska jag tvinga någon att följa med till Japan, även om ovanstående plan fortfarande är mitt nya mål i livet. Humm.. undrar om man kan ha alla husdjuren i Japan? Jag kan se Zaxon glida runt i rosa keps liksom. Så sött så man får ont i tänderna! OK..bildbomb på vad jag menar.


 
När man tröttnat på allt det pluttegulliga kan man åka lite utanför städerna och uppleva natur och kultur också. Ahh.. Japan asså..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar