fredag 25 februari 2011

Porr

Efter att ha studerat japansk mainstreamporr hade jag ett jättefint blogginlägg redo. (förlåt mamma) men just nu orkar jag fan inte. Jag är trött, mensvärkig, ont i ryggen och allmänt gnällig.
Så jag får återkomma till ämnet.

Förresten tycker jag att jag borde bli rik snart så jag kan studera till sexolog och studera olika kulturers sexuella beteende. Fascinerande! Jag driver inte ens.. alltid drömt om att bli sexolog. Att forska kring varför vissa saker är tabu, vilket mode som går i sex, hur det kommer sig att vissa får njutning av att göra sig själva illa, medan andra gillar att bajsa på folk. Jag tycker människors sexualitet är fascinerande och extremt spännande. Skulle dessutom vilja jobba med unga tjejer som tror att man måste gå med på analsex trots att det gör ont, eller som tror att ALLA står och över djupt-ner-i-halsen-moves i duschen. Hjälpa dom bli trygga i sig själva och sin sexualitet. Ja unga män också egentligen som tror att sex handlar om det man ser i porrfilmer.

Jag skulle bli en sjukt bra "fråga Barbro" tror jag. Ah..drömmar.. en vacker dag kanske.

Men nu orkar jag inte. Nu ska jag kolla tecknat o snart somna. Natt natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar