måndag 7 februari 2011

Neråt

Mår inte bra igen. Borde åka hem till föräldrarna eller nåt.
Känner mig sämst i världen ungefär och blir sådär självdestruktiv igen. Söker bekräftelse från fel människor, på fel sätt. Det slutar bara med att jag mår ännu sämre.. Jag vet ju det så varför hoppar jag på karusellen?

Just nu vill jag lägga mig i soffan, hetsäta tills jag spyr, få någon att bekräfta hur oduglig jag är och sparka på mig själv ännu mer. Märkligt beteende egentligen. Varför ska man sparka på sig när man redan ligger ner? Om en vän ringer o mår skit så talar jag ju inte om hur värdelösa dom är liksom. Så varför gör jag det mot mig själv? Vad vill jag uppnå?
Nåt slags ångestlindring för stunden antar jag..självuppfyllande åsikter och tankar. Om jag kan få någon annan att behandla mig illa så måste det ju innebära att jag har rätt. Jag är inte värd ett jävla skit.

Så.. allt jag behöver är en jävla massa godis o en karl. Så är den här ångestdagen räddad.

Fan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar