tisdag 15 februari 2011

Mätt

Har inget spännande att komma med idag. precis ätit laxfilé, klyftpotatis, körsbärstomater och creme fraiche. Gott värre.. o sjukt mätt blev jag.

Imorgon ska jag ge mig på ett experiment i stallet. Jag ska se om man, på ett hyfsat säkert sätt, kan tolka efter Raffe med pulka utan att någon rider. Vi får se hur det blir. Ska försöka fixa nåt svängelliknande mest för att undvika att draglinorna snurras och trasslar benen. Tänkte sätta ringar på bakselen för tömmarna så de höjs också. O såklart hålla mig på hemmaplan. Men roligt ändå.. Då kan man träna på körning även om man inte har släde..och utan att själv behöva pulsa efter i snön vid tömkörning som gör det hela långsamt. Så vi får se. Projekt.

Annars tipsar jag om en till Youtube-kanal. Cyr1216 Rolig och very söt.

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar