torsdag 17 februari 2011

Förstöra hår..ja..eller nej

Jag är akut jättesugen på att blondera mitt hår. Jag är också akut jätteuttråkad och det är vid såna tillfällen jag gör knasiga saker. Som baka 100 bullar eller sortera nagellack eller nåt.

Just idag är jag sugen på att förstöra mitt hår. eller jag vill ju bli blond igen. Har velat bli det länge men med 100 lager röd och brun och lila färg i håret är det inte så lätt. Men jag tänkte att man kanske kunde göra ett försök. Först avfärgning, sen bleka, sen gråta för att håret är som svinto. Så vad tror ni? Do or die?

Jag tänkte bjuda på en fin bild på när jag senaste blonderade håret. Så står jag ut med den här vackra hårfärgen ett tag så är det väl bara att köra på. Aprikos är väl hett?

DSC00270

Tråååååkigt! O inte ens lite trött. Har ni plockat ögonbrynen med tråd någon gång? Jag såg det på Youtube och det såg så smidigt ut så jag måste testa. Nu känns det som de där flickorna borde få spö för falsk marknadsföring. De rör inte en min i sina videos men det gjorde fan skitont! Visst var det effektivt, men jag tyckte det gjorde mer ont än att plocka med pincett och jag gråter ju redan då. Men nu liksom segdrog man ur håren. Aj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar