söndag 13 februari 2011

Fastnade igen

Fastnade på skäggsidan såklart. Bah! Jag borde ställa in barnvakt på min dator. Så när jag "bara ska kolla nåt" så härjar datorn på mig efter en timme och säger att jag ska i säng. Nu borde jag hamna i säng, omedelbart!
Innan dess ska jag bara dela med mig av lite skägg:
 

Jag tycker alla män borde ha någon form av ansiktsbehåring. Åtminstone polisonger. Skägg är nåt grymt hett och dessutom extremt pillvänligt. Man funderar aldrig så bra som när man tvinnar en tuss skägg mellan fingrarna så skägg gör alltså inte bara att män ser hetare ut, det förbättrar också tankeverksamheten. Nej jag har inga som helst fakta som stödjer mitt påstående men det är min blogg så ni får helt enkelt köpa det. Javisst kan man tvinna och snurra en hårslinga också vid tankeverksamhet, men skägg är ändå strävare, mer att pilla med liksom. Nu säger jag absolut inte att alla män ska ut och skaffa helskägg, det vore ju galet. Man får ju odla den behåring man trivs i och som passar ansiktstypen. Men jag tycker fortfarande vi har för lite skägg här i världen. Så, om någon man läser min blogg, bjuder jag härmed på massa olika varianter att välja mellan. För den kvinnliga delen av läsarna slänger jag in några väldans vackra och skäggiga män. Sen ska jag sova..och drömma om pillvänliga skägg.

Johnny Depp
Wes Borland
 
Wayne Static












Wolverine visar hur polisonger ska se ut
Jake Gyllenhaal  









Dave Navarro
                                            

Fast man behöver ju inte överdriva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar