tisdag 8 februari 2011

Mina djur är trasiga...reklamera?


Dålig bild jag vet men vågade inte gå närmre då hade kissen dragit ju. Jag har städat grisarnas rasthage. Har fått kattmat från Foderbilen så fick en stor tomkartong. Tog en kattsandskartong o satte på o fixade ramp upp och voilá, marsvinen fick ett tvåvåningshus. Perfekt tänkte jag...och katterna. På bilden ser ni då Herr Fjantkatt sittandes på huset och tycker antagligen att han har stans bästa utsikt.

Förut satt jag och funderade på om ena öppningen i huset kanske var lite smal. Behövde inte fundera länge för plötsligt dök Bebiskatt upp..ut genom just den öppningen. Såg inte ens när han kröp in haha. Får kisse plats så borde grisarna få plats kort sagt.

Så jag har katter i grisarnas rasthage. Lämnar jag buren öppen har jag katter där också. Hunden snor marsvinsmat om jag lämnar framme och både hund och katt käkar hö. Hunden snor kattmat och katterna snor hundens mat. Det är liksom.. kaos. Men vi gillart, det är huvudsaken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar