måndag 7 februari 2011

Djurdag -terapi för själen

Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Jag älskar Jenny! Hon är den bästa av människor på jorden. Tack för att du lyckas få mig att fnissa när jag egentligen mår apa. Och för att du är ärlig och rak om mina dåliga val.

Hursomhelst. Drog till stallet en stund och pysslade med Jenny. Var rätt gött att få prata om annat, prata om det jobbiga, gråta lite. Mata hästarna med banan haha. Dido har sötaste moppemustaschen ever. Får fixa bild någon dag. Raffe var osocial och hungrig mest.

Så ska väl dra igång här hemma alldeles snart. Städa marsvinsbur, bada marsvin, greja kattlådor.. Djurpysseldag helt enkelt. Då slipper man känna sig sämst.. kan i alla fall ta hand om fyrbeningarna. O jag är rätt folkilsken och utåtagerande när jag mår såhär (sorry) så jag provocerar mest fram bråk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar