fredag 18 oktober 2013

Vem har bytt ut min Månster?

Sådan katt, sådan hund?
Vem har bytt ut min Månster idag? Eller drogat honom kanske? Han har varit snäll och social hela dagen. Han är inte alltid så trevlig, det är ganska mycket morr, fräs och bit i honom. Idag har jag bara fått kärleksbett, dvs han tar min hand i munnen och håller kvar den. Han biter inte hårt, håller bara handen lite. Nu ligger han snällt bredvid Pixie, de brukar inte vara de bästa polare. Han har gosat, legat när och bara varit snäll hela dagen.
Undrar om den plötsliga snön chockade honom eller nåt? Han har varit inne nästan hela dagen också, han brukar alltid vara ute mest av alla annars. 

Aja, han äter och rör sig som vanligt så tror inte han är sjuk. Han är bara...snäll. Det gör mig lite paranoid. Hör ni inte av mig på ett par dagar kanske han har mördat mig i sömnen. Vem vet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar