onsdag 9 oktober 2013

Jag missade allmänna "kissa i busken"-dagen.

Idag när jag körde in mot stan såg jag fem gubbar som stod och kissade längs vägen. Ja, fem enskilda ekipage då. Fast två gubbar stod på varsin sida vägen och kissade, ca en km från närmsta mack. Nödvändigt? Inte så mycket.
Jag måste ha missat memot om stora kissdagen.

Jag bifogar förresten bild på katastrofen på mitt huvud just nu, för er stackare som missat se det live.



Dagen bjöd också på mysbesök hos Cissi. Sjukgymnasten var där och idag kollade vi rygg och bäcken. Det visade sig att jag är sned och högersidan var helt skum. Så vi drog och knakade lite och nu är jag öm som tusan. Ska prova ha inlägg i skon ett tag också och se om ryggen mår bättre då.
Besöken är alltid så mysiga. Man får småprata lite, får fika om man vill och det är bara mysigt helt enkelt. För att få gå hem fick jag lov att bli "tatuerad" av dottern och den ser ni här:


När jag kom hem hade jag fått paket. Mina fina handkrämer hade kommit. Nej jag har inte alls beställt dom enbart för att de var i formen av söta ugglor...eller okej kanske det då. Men det är också ekologiskt och man stöttar utrotningshotade ugglor. De där två representerar två olika raser. Sååå det var en god gärning också, inte bara sött. Hm men vill knappt ta ur dom ur deras söta små hus men inser att husen kommer mosas i handväskan. I-landsproblem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar