tisdag 15 oktober 2013

Helt slut... luften gick ur totalt

Var på mötet idag och det gick ok.

Vi sa egentligen inte så mycket mer än att jag ska få börja arbetsträna och jag slipper göra det på mitt förra jobb. Vi ska ha möte med AF så de får ordna en rehabiliteringsplan osv. Anställningen är kvar och jag har muntligt löfte om att jag kommer få tjänstledigt för att arbetspröva någon annanstans när det är dags.

Det kändes skönt. Jag var så himla spänd så jag bara grät. Kände mig i hur mycket underläge som helst men det gick okej. Då väntar vi på nästa steg.

Sen var jag på överraskningsfikat. Jag hade inte gjort nåt dumt ;) Det var trevligt. Tror inte vi sett varandra på 3-4 år eller nåt. Hemska människan hade ju en valp till salu dock. En 4-månaders cavalier. Gaahhh så söt och busig och söt!

Nu är jag alldeles totalt slut dock. Spänningen inför mötet har släppt och ja känner mig som..jag vet inte..slut helt enkelt. Blir tidig säng i natt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar