lördag 26 oktober 2013

Bling! Westernstyle

Vad gör normala människor när de har tråkigt?

Tja inte vet jag.. Kollar film, går ut på krogen, läser en bok, pillar naveln?
Jag blingar saker. Var inte på nagelmålarhumör så jag grävde fram ett trist, helt svart, slätt westernträns. Så nu har vi ett blingat westernträns. Nu tror jag att jag blingat typ alla träns jag äger och har ägt. 

Om jag vore begåvad skulle jag starta en "blinga grejer" verksamhet, bara för att det är så sjukt roligt. Nu får jag pyssla till mig själv och det räcker finfint.
Brukar folk ha lite stjärnor och sånt liggandes hemma sådär en lördagkväll? Kanske inte.. men när jag beställer nåt brukar jag slänga med lite extra av bara farten sådär och tänker att det kommer användas någon dag. Idag blev någon dag.
Så nu är hjärnan lite dimmig av lim och mina fingrar nästan ihopklistrade. Eftersom Pixie lekte snäll hjälpreda (det är hennes lurv till vänster där) så får vi nog vara glada att vi inte fick ett specialblingat träns med en liten Pixie på.

Pysseldag någon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar