måndag 14 oktober 2013

I morgon gäller det

Då är mötet med FK här. Får se vad vi kommer fram till. Bu eller bä, knäckt eller okej. I morgon eftermiddag vet vi.

Är inte mer på hugget idag än i natt. tror jag lyckades somna vid halv 6 eller så. Trodde saker blivit bättre, att jag var någon att räkna med igen. Men jag är inte det, står utanför och tittar in. Det 'r nog bara att acceptera sånt jag inte kan påverka. Kan knappast övertala folk att inte glömma bort mig liksom. Så.. det är ju deras val. Men det är synd.. hade sett fram emot äventyren som skulle kommit längre fram. Lite minirace och flygande koner. Det hade varit störtcoolt!

Hela situationen är bara kass. Jag är överkänslig just nu och tror att alla tycker jag är jobbig och i vägen. Smått ynklig sådär. Går det bra i morgon  kanske jag växer lite. Skulle nog må bra av att komma igång och göra lite nytta här i världen. Känna mig behövd och känna att jag presterar något bra. Tur att djuren behöver mig iaf, då gör jag ju någon nytta här i världen.

Fick jordens överraskning idag när en bekant frågade om vi skulle fika. Bara sådär. Har inte setts på evigheter. Blir spännande! Hoppas jag inte gjort nåt tokigt och ska få skäll =O

O spännande planer om lite mindre än två veckor med Marie. Gaahh ska bli SÅ roligt. Gött med roliga saker att se fram emot iaf. Sen ska jag hem till föräldrarna snart också. Fixa vinterdäck på bilen och vara lite social samtidigt. Dit är man alltid välkommen =)

Nu ska jag fortsätta vältra mig i självömkan, tycka att alla är dumma och vara nervös inför i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar