tisdag 9 november 2010

Utmanad

Ja jag har blivit utmanad av bästa frau drake så here it goes:

4 Tv-program jag ser:Har sagt upp tv´n. Men kollar serier på datorn ibland och då gärna: House, Greys anatomy, Criminal minds och CSI

4 saker jag gjort idag:Svurit över snön, borstat fram min bil ur snön, fått snö i skorna och tvättat lite kläder

4 saker jag längtar till:Våren, min miljonvinst på nåt lotteri man inte behöver delta i, drömprinsen, den dagen jag hittar ett jobb jag trivs med.

4 saker på önskelistan:Drömprinsen, fler ljustimmar på dygnet, en ny bil och att mormor får bli piggare och finnas med oss några år till

4 saker jag avskyr:Min kropp, snö och mörker, otillräcklighet och djurplågare

4 jag utmanar:
Marie, Hanna, Jenny och Anchi



3 kommentarer:

  1. Annars missar du 4 hångeltillfällen under 2011

    SvaraRadera
  2. Men snö är mysigt! galoppa, tolka osv :DDDDDDDDD ASKUL JUUU!

    sv: jadu, vad passar dig? nästa vecka kanske, kan inte nu i helgen :) kram

    SvaraRadera