tisdag 2 november 2010

Spiralslang

Var kan man hitta en sån här, fast billigare än Hökks? (200 nånting)
Vill ha en till stallet så kan handikappade jag fylla på vatten sen..yaya. Har kollat Jula, Bauhaus, Biltema och Claes Ohlsson. Bauhaus hade men då var den ännu dyrare och det kom med massa munstycken o skit. Köpte iallafall en redig sopkvast *saknat* och handskar. Handskar från Jula är kanon att både köra o rida med. Tappar bort dom hela tiden bara


Var till doktorn idag. Har haft så inåthelvetes ont de senaste dagarna. Imorse grät jag helt seriöst när jag skulle ur sängen. Herr doktor anade att mockand och släpande av flera kilo hö inte var att rekommendera. Han skickade hem mig med ketogan och order om att ta det lugnt och låta kroppen läka.
Så jag har bett mina snälla stallkamrater att hjälpa mig med mockning och vatten tills jag är ok. Jag kan ju fixa krafft (och vatten om vi får en slang) samt småplocka lite.

Sitter med färg i håret..håhåjaja.. Vill klippa mig men har fan inte råd. Har kommit på att jag vill ha långt hår trots allt men kan ha sjukt uppklippt. Fiiint.

Imorgon ska jag köra häst o vagn med Raffe. Be till vad som helst att vi inte skenar och dör. Hårda skolan har ju börjat. Imorgon ska han stå tvärstill innan vi börjar gå. O tjena vad han han kommer vara.

Hepp..skölja ur håret o testa ett piller o se om man kan andas normalt kanske. För övrigt kan jag verkligen inte stava idag. Tillfällig dyslexi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar