lördag 6 november 2010

Glad i hjärtat

Fick höra att Raffes ägare och dotter blev glada när de träffade Raffe. De sa att det syntes på hela honom att han har det bra hos mig och att de är jättenöjda med mig som fodervärd. Sånt värmer i hjärtat! Jag förstår hur svårt det måste vara att lämna ut en sån härlig personlighet som Raffe på foder. Klart man är orolig för att han inte ska ha det bra. Jag gör mitt bästa för att han ska må bra i både kropp och själ och det tror jag han gör också.
Jag är lyckligt lottad som får låna en sån fin häst så jag är glad att det känns bra för ägarna också!

Nu ska jag snart försöka sova lite. Jenny skulle inte till stallet imorgon så jag klipper nog Raffe och sen tar en promenad eller tömkör på banan lite. Vi får se. Känns bra i alla fall!

Dessvärre är Raffe tydligen vanligtvis stökig i boxen så jag kan nog glömma förhoppningen om att det bara är tills han vant sig. Attans haha.. jaja.. man lär sig ju mocka ordentligt när allt är finfördelat i alla fall.

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar