lördag 13 november 2010

Undrar ni hur Dido och Garre har det?

http://www.stallsodravalla.zoomin.se/

De har ju genom Polly fått en egen hemsida. Så då behöver ni inte läsa min blogg längre, jag skriver ju typ aldrig om Dido o Garre just nu när jag har Raffe ändå. Hemsidan har gästbok så man kan fråga hästägarna direkt om hur dunderklumparna har det. Bra va? Så slipper Dido och Garre anhängarna också läsa alla tråkiga detaljer om mitt liv. Tjatar ni lite kanske ägarna kan skriva lite blogginlägg om tinkrarna också.


Visste ni förresten också att min besöksräknare loggar IP-adresser så jag ser exakt hur många gånger på en dag någon är inne och kollar min blogg. Faktiskt lite fascinerande. Folk har alldeles för mycket fritid haha ( Nejdå T vi har ju redan gått igenom det där. Hoppas allt är bra med Bebisen!) Roligt också att kolla att jag ibland har folk från urkonstiga länder som läser min blogg. Udda.. undrar om dom bara råkat ramla in eller om det sitter nån svensk där kanske. Ey ni i skumma länder, hur hittade ni hit? ( Jo jag vet att dom inte kommer svara om dom inte fattar) Jag kollar faktiskt inte upp IP-numrena så ofta. De som är här ofta känner man ju igen. Men det är lite roligt att se att man har läsare i städer där man inte känner en enda människa. Trist att såna hemlisar inte säger nåt, eller ja trist förstås att inte alla säger hej, men när det är okändingar så blir man ju nyfiken.

Öh ja.. surfa gärna in till Dido, Garre och Polly. Raffe finns med på ett hörn också men mest här. Tror papegojor, katter och hundar också kommer finnas där så småningom. Har bara legat uppe nån vecka så tålamod folket. Nu kanske min besöksstatistik rasar drastiskt...aja..smällar man får ta.

Nattinatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar