tisdag 16 november 2010

Shopping

Eller nja inte så roligt som det låter. Har fixat impregnering till täcket så får vi se om det blir bättre. Passade på att skaffa stövlar på rea hos Jula också. Har kostat 449 och kostade nu 299:- Herr stallägares tåkrossarincident påminde mig om att stålhättor kan vara bra. Så slog till på ett par vinterfodrade stövlar med stålhättor. Jag har stålhättor på ridskorna visserligen men de har jag bara just när jag rider. Tror jag kan rida i de här stövlarna också så har jag ju vinterridskor samtidigt. Bra bra.. Sen till våren får jag väl skaffa ett par joggingskor med stålhätta att harva runt i med. Jula är bra! Billgare med stålhätteskor där än i hästaffärerna ju.





Faktiskt så tycker jag inte dom är jättefula heller. Inte så höga men tillräckligt för leriga hagar. Det blir dagens tips helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar