onsdag 17 november 2010

Habegär

Mitt habegär har vaknat och står på högsta nivå nu.. vad drömmer jag om då? Jo nagellack. Jag köper aldrig nagellack till mig själv länge och jag ÄLSKAR nagellack. Jag vill ha fina, roliga, knasiga, fula, härliga färger. Allt på en gång. Ge mig nagellack!
Gärna allihop tack! definitivt lila och gul

Vill ha allihop. Helst turkos och mörkblå            


Här kan jag tänka mig tacka ja till: 05, 28,29,34,36,41,42,54,69,115,159,163,167,191,195,196,197,200

Ja tack                                                                           Ja tack
                                                                                               
                                                                                                  Kan ta alla dom ja

Ja till alla.

De är matta








Kort sagt. Jag vill ha nagellack. Jag vill ha skrikiga neon, söta pasterr, härligt matta, tuffa krackelerande. Mycket färger som jag inte har, jag har mycket pärlemoskimrande rosa och lila. Tråkigt! Mer brunt, grafitgrått, svart, turkos, grön, blå, neongul

Så nu vet ni vad jag önskar mig i julklapp. Nagellack i mängder. Ja tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar