lördag 30 augusti 2014

FUL utrustning


Ja eftersom jag är utrustningsnörd och gillar att kolla på vad som finns så blev jag lite lycklig när jag hittade en samling av hiskeligt ful utrustning. Vem använder ens sånt här och till vad? Prydnad i hemmet?

Jag bjussar på lite skratt:
(apropå utrustning är det hästloppis i Latorp i morgon kl 13. Fynda kanske?)
Hur..var..vad?

Inte ens ett barn kan vara okej med den här

Matchande träns?


Ursäkta någon kräktes paljetter på din sadel


Lite opraktiskt?

God bless America

Det kan inte vara meningen att man ska använda den där?

Snorgrönt.. så fashionabelt

Nog för att jag gillar att blinga mina saker..men kom igen

Säkert skön... men kom igen

Alla vet att man måste matcha ordentligt

Lite futuristiskt sådär

Det här är faktiskt fult på riktigt

Vet inte vem som är värst

Onepiece för häst?

Crazy horselady?

Jag brukar gilla argentinsk/portugisiskt men det här var bara konstigt

Avslutar med en lite konstig. Bettet sitter alltså med en lem under hakan bara. Jag skulle aldrig våga rida med det. Tänk om det ramlar ur? Men minimalistiskt.
Nepp, kanske sova snart. Har ätit fiskgratäng med potatismos idag och är så mätt så jag svimmar snart. Pixie matvägrar fortfarande men har slutat producera mjölk i alla fall. Alltid nåt. 

Nattinatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar