söndag 22 januari 2012

Klifri!

Dag två utan medicin och klådan är ett minne blott. Så skönt =)


Känns trist att vara på ruta noll igen visserligen men det ordnar sig. Ofantligt trött blev jag också av att sluta tvärt med medicinen och har lite lätt yrsel. Men klifri!

Jag lärde mig nåt nytt hos psykologen förresten. Hypomanin kan, förutom ett påslag av energi, visa sig som lättirritabilitet och man gör sig då ovän med folk. Hmm om jag söker upp alla jag bett fara år helvete ibland med en lapp från doktorn om att jag inte varit vid mitt sinnes fulla bruk, tror ni jag blir förlåten då? Såna perioder känner jag absolut igen, lätt irriterad, startar bråk och saker som jag stör mig på men annars håller tyst om måste helt plötsligt till ytan.

Förutom det har jag inte så mycket att komma med. Är ofantligt trött som sagt så ska halvslumra igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar