torsdag 31 juli 2014

Pälsklingarna i mitt hjärta

Jag fick min födelsedagspresent från Cissi idag och jag Älskar den! Det är ett halsband med mina älskade vovvar och bonushästen Eldas på. Pälsklingarna i mitt hjärta. Så fint! Och Eldas fick vara med, fast han är hennes häst. Blir nästan lite tårögd. De är bra fina mina hjärtan. Nu kommer jag ju använda halsband alltid. Fast kanske inte i stallet, vill ju inte att det ska gå sönder så någon av brickorna försvinner. Så fint gjort! 


Flughuvan satt på plats idag också. Dygn två. Jag och Ella red i ridhus idag. Det var inte riktigt Ramonas dag idag. Vet inte om hon var trött eller om hon helt enkelt tycker ridhus är tråkigt. Hon ville inte riktigt gå fram.

Jag och Eldas har helt tappat formen. Jisses. Jag fuskade med chambon och fick honom hyfsad i skritten men i traven bara hängde han på innerbogen och sprang. Det märks att vi fuskat enormt mycket. Vi får ta tag i det där igen annars kommer Regina skälla ut oss. Jag var helt slut i benen och svetten bara rann. 

I morgon ska en bekant provrida Nahjar så då blir det tur ute. Sen tror jag Eldas får vila, vi har ju ridit varje dag nu under veckan. 

Nu ska jag äta kvällsmat och sen sova. Vaknade ju strax efter 10 i morse, hurra på den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar