fredag 4 juli 2014

Bara vädret som saknas

Bokus hade ta 4 för 3, eller ta 3 för 2..eller nåt. Hursomhelst, fick hem lite sommarpockets. 

Jag läste en så jäkla bra bok som jag skaffade på rean i vintras, Förbannelsen. Den slutade så abrupt och märkligt, tills jag insåg att det visst var en bok som ingick i en serie. Jaahaaa! Jag hade läst del 2 såklart. Men man fattade utan att ha läst del 1. Så nu ska jag läsa de två delarna som jag missat.

Sen läste jag en bok av Elias Palm som jag gillade, handlar om en rättläkare. Ganska spännande, så köpte några fler av honom.

Nu fattas bara lite fint väder så kan jag ligga i min hammock sen.
I bakgrunden skymtar förresten min gula, fina, regnjacka jag fått i tidig födelsedagspresent. Grattis på mig!

Trött idag, lite ont i bröstet också. Tror det är muskelvärk men jag blir ju nojig. 
Nya medryttaren red Eldas igår också, måste gått bra för han ska rida i morgon också.

Nu ska jag lägga mig och försöka att inte tänka på värk i bröstet. I morgon ska jag kolla på miniatyrhästar med Virre och sen blir det några dagar i föräldrarnas sällskap. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar