torsdag 17 juli 2014

På ridläger

Idag följde jag med Virre på ridläger. Inte hon själv då, men hennes två hästar och deras små fodervärdar har varit på ridläger. De hade avslutning och uppvisning idag och jag följde med och kikade. Det var ju Rova och Maja det gällde. Fina flickor!
Det visade sig vara hemma hos Regina, tjejen jag rider för. Kul att se hur det var hos henne. Det var superfint! Men låg ju lite avsides då kanske.

Hursomhelst. Tjejerna har fått pynta sina hästar och sen var det hopptävling. Det var kul att se och de var så duktiga. Rova var lite trög, som vanligt och Maja var pigg och glad, som vanligt. Jag hade dock inte med nåt att dricka och hade bara ätit frukost. Vi var hemma runt 18 och så fort jag börjat äta slog migränen till med full fart. Kul kul.. 


Fjordisarna är Virres

Jag skulle ridit med Hanna men orkade verkligen inte. Jag åkte till stallet och tittade till gänget och pysslade lite bara.
Grabbarna grus
Flughuvan har överlevt såpass långt

Jag hittade en flughuva, vet inte om det var Mannys eller Lillemans men Manny såg ut att behöva den mest

Fåren fick lite hästgodis och blev ganska glada. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar