torsdag 27 januari 2011

Sa ju det

min blogg lägger automatiskt upp filmer som jag laddar upp här på youtube så nej jag tyckte inte det där klippet var värt att hamna på YT men nu får ni leva med det. Det är grymt dålig kvalité, filmat med mobil, inzoomat från avstånd och jag tror jag hade MMS-läge på, kan ha HD så ska tänka på det.

Hur som helst, skulle bara visa att katterna snart skulle hamna hos grisarna. O det gjorde dom. busar! Grisarna verkar inte direkt bry sig. ingen närkontakt förekommer o katterna skuttar ur lite hur som helst. Grisarna verkar dock tro att katterna är flickor för i amband med kattbesök så börjar dom para sig med varande o ska visa vem som är boss.

Jenny tänkte nog inte låta dom flytta härifrån så jag ska väl ta tag i det hela då. Införskaffa hampaspån imorgon o se om det funkar. Förvara hör i tätslutande plastbyttor inne o hösäcken i förrådet. All extraspån ute i förrådet o hälla upp i hink så det får lufta lite innan det kommer in.

Så shop för imorgon: Någon mer fleece o handduk så man har när man ska tvätta. Stor låda till hö och någon mindre till smågrejer. Funderade på att lägga vaxduk ända underst. alltså så himla stora mängde kissar inte marsvin..men ändå. O hampaspån och byta i buren. fick världens hosattack när jag kom hem idag. Inte bra.

Grisarna har fått namn också. Presenting:

Herr blondie = Skrik

Herr brunsvart = panik

Skrik & panik haha. Herr blond lät mig klappa honom när han var i rasthagen, så söt så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar