torsdag 13 januari 2011

Jag har världens bästa vän!

Jag är sådär toksjuk..igen. Den här förkylningen tänker inte släppa. Nu har vi börjat om med feber och sån där äcklig hosta som gör att man står och hulkar till slut. Jag har levt på honungsvatten och skorpor några dagar så har inte direkt nåt att spy upp men att torrhulka är fan lika otrevligt det. Less!

Hursomhelst, hörde av mig till Jenny och sa att jag inte fixar åka till stallet, att jag borde inte till stan o fixa medicin och nåt ätbart men nog inte orkade det heller. Då kommer den underbara människan hem med hemlagad matlåda, Ipren och hostmedicin! Vem gör sånt? Awww bästa bästa Jenny! Dessutom var det hemlagad mos (jag kan inte göra mos) och kött så det var SÅ gott. Härligt när kroppen är helt slut.

Så ja.. det var allt jag ville säga. Jag har världens bästa vän. En klippa i livet helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar