måndag 3 januari 2011

I think I´ll just rape U and kill U instead

Ja ni ska få låten till rubriken sen..

Jag känner mig urusel just nu. Har varit riktigt sjuk på det senaste så har inte orkat med stallet o Raffe alls. Feber och hosta har gjort att jag mest legat däckad i soffan i halvdvala. Men jag känner mig dålig. Skärpning på det här. Har så himla fantastiska, underbara stallmänniskor som hjälper mig men börjar känna att jag utnyttjat deras vänlighet nog nu. Bort med feber o fram för mer ork. Hoppas de vet hur galet tacksam jag är! (förlåt Jenny du får morra på mig)

Dagens filmtips. Seriöst så skrattade jag rakt ut flera gånger. Visst kan man småfnissa lite åt komedier men den här var så sjukt rolig. Actionkomedi. Will Ferrell o Mark Wahlberg som smått misslyckade poliser. Värsta radarparet.

I övrigt så har jag hostat tills jag kräktes idag. Det var mindre mysigt. Har så äckligt tjockt slem just nu även om jag dricker som en dåre. Intressant? Näe..

Jaja jag avslutar med min fina låt. Tog en dusch nyss och släppte fram några kraxande ljud ur min hals som skulle påminna sång. Jag insåg då att jag bara kan massa sjuka, deprimerande, texter. Så ni får en: Diane med Therapy? ( de skriver sitt namn med ?) Lyssna på texten. O onsdag blir det stall om jag så ska kräkas slem på gödselstacken. Så de så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar